Z początkiem lipca inwestor North-West Logistic Park Sp. z o.o. przekazał plac budowy generalnemu wykonawcy, firmie Trasko-Inwest Sp. z o.o., rozpoczynając tym samym budowę Hali D. Powierzchnia Hali D będzie wynosić 14 000 mkw., najemcom zostanie oddana do użytku na przełomie 2014/2015 roku.
Umowa pomiędzy inwestorem Galerii Świnoujście a Spółką YES Biżuteria, została podpisana pod koniec czerwca. Salon jubilerskim YES, zajmie w Galerii Świnoujście powierzchnię ok. 51 mkw. YES działa od 1981 roku i od samego początku kreuje własną jubilerską tożsamość i niepowtarzalny styl. YES jest jednym z liderów w swojej branży w Polsce. Powierzchnia handlowo-usługowa Galerii Świnoujście będzie wynosić 10 000 mkw. W Galerii znajdować się będzie około 45 lokali i stoisk handlowych, powstanie także multipleks z 4 salami kinowymi. Przyszli Klienci będą mogli skorzystać z bogatej oferty handlowej sklepów wszystkich branż. Na trzech kondygnacjach swoje salony z odzieżą i obuwiem będą miały H&M, Cropp, Reserved, Sinsay, House oraz Mohito, CCC oraz Deichmann. Wśród najemców znajdzie się również sklep RTV AGD sieci Neonet posiadający w swojej ofercie bogaty wachlarz produktów z branży RTV, AGD, IT, akcesoria oraz multimedia. Ofertę uzupełni drogeria Hebe. W galerii nie zabraknie oferty gastronomicznej, w tym lodziarni Grycan.
Inwestor Parku Handlowego My Box w Oławie podpisał umowę najmu z drogerią Dayli. Drogeria Dayli o powierzchni 250 mkw. zostanie otwarta jesienią br. Sieć drogerii Dayli istnieje od 2012 roku i liczy ponad 170 sklepów, które znajdują się na terenie całej Polski. Do 2016 roku liczba ta ma zwiększyć się do 250 placówek. Poza kosmetykami placówki Dayli oferują produkty spożywcze, w niektórych sklepach można zakupić także świeżo parzoną kawę, zagrać w Lotto oraz nabyć bilety komunikacji miejskiej. Park Handlowy My Box w Oławie oferuje w mieście największy wybór odzieży, obuwia i akcesoriów do uprawiania sportu, turystyki i rekreacji oraz szeroki wybór sprzętu AGD i RTV. W obiekcie znajdują się sklepy znanych i cenionych marek z branży odzieżowej, obuwniczej, sportowej i elektronicznej, wśród nich Deichmann, Euro RTV AGD, Martes Sport i KIK. Drogeria Daily uzupełni ofertę Parku Handlowego My Box w Oławie.
Budowa Galerii Świnoujście o powierzchni użytkowej 13 000 mkw., której inwestorem jest spółka Winston Sp. z o.o. przebiega zgodnie z planem. Realizacją inwestycji zajmuje się przedsiębiorstwo Budowlane CALBUD Sp. z o.o. należące do grona największych firm budowlanych na Pomorzu Zachodnim. Obecnie realizowane są prace związane z wykonaniem izolacji, zbrojeniem siatki dolnej oraz betonowania płyty dolnej. Trwają również prace zbrojarskie. W drugiej połowie czerwca 2014 osadzane zostaną płyty prefabrykowane tworzące strop nad kondygnacją +1. Realizacja prac będzie miała charakter piramidowy. Koniec stanu surowego konstrukcji żelbetowej planowany jest na połowę października 2014, ale możliwe jest wyprzedzenie tego terminu przez generalnego wykonawcę. Generalny wykonawca projektu, firma Calbud Sp. z o.o., posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w tego typu inwestycjach, realizowanych zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznych.
Na uroczystości obecni byli Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego Pan Olgierd Geblewicz oraz Prezydent Miasta Szczecina Pan Piotr Krzystek. Spółkę North-West Logistic Park Sp. z o.o. reprezentował Prezes Zarządu Pan Andrzej Rosiński. Inwestorem kompleksu magazynowo - produkcyjnego o łącznej powierzchni 64 tys. mkw. jest spółka North-West Logistic Park Sp. z o.o. należąca do grupy inwestycyjnej Waimea Holdings Limited.
Inwestor Parku Handlowego My Box w Namysłowie i firma Mirbud S.A. podpisały umowę na rozpoczęcie prac budowlanych, prace rozpoczną się pod koniec maja 2014. Park Handlowy MY BOX Namysłów to inwestycja o powierzchni 4 000 mkw. Obiekt zostanie wybudowany w samym centrum miasta, przy ulicy Bohaterów Warszawy, w bezpośrednim sąsiedztwie marketów Kaufland i Lidl. W strefie oddziaływania obiektu mieszka około 60 000 osób. W jednopoziomowym parku handlowym znajdować się będzie 15 lokali handlowych i usługowych oraz parking z wygodnymi miejscami do parkowania mieszczący 80 samochodów.
Budowa Galerii Świnoujście o powierzchni użytkowej 13 000 mkw., której inwestorem jest spółka Winston Sp. z o.o. przebiega zgodnie z planem. Powierzchnia handlowo–usługowa będzie wynosić 10 000 mkw. Galeria Świnoujście składa się z trzech kondygnacji naziemnych i jednej podziemnej. Na trzeciej kondygnacji obiektu umieszczony będzie parking dla łącznej ilości około 100 samochodów. Poza parkingiem znajdującym się w Galerii Świnoujście, w jej najbliższym otoczeniu położone są również parkingi ogólnodostępne, na których mieści się około 400 samochodów i z których również będą mogli korzystać klienci Galerii. W Galerii znajdować się będzie około 45 lokali i stoisk handlowych, powstanie także multipleks z 4 salami kinowymi. Najemcami Galerii Świnoujście będą m.in. firmy CCC, Cropp, Deichmann, H&M, Hebe, House, Mohito, Neonet, Reserved, Sinsay. Realizacją inwestycji zajmuje się przedsiębiorstwo budowlane CALBUD Sp. z o.o.
Nowoczesny obiekt o powierzchni najmu 2000 mkw. powstał przy ulicy Ks. Kutrowskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie marketu spożywczego Biedronka. W obiekcie znalazły się sklepy znanych marek z branży odzieżowej, obuwniczej, sportowej i elektronicznej RTV/AGD, wśród nich Deichmann, Euro RTV AGD, Martes Sport i KIK. Za otwarcie odpowiedzialny był oddział naszej agencji w Warszawie.
Otwarcie pierwszego w Polsce Parku Handlowego pod szyldem My Box w Oławie zaplanowane jest na przyszły tydzień, 5 września. Przygotowaliśmy program otwarcia dla Klienta i będziemy go realizować!
Nasza Agencja była odpowiedzialna za kreację graficzną związaną z otwarciem oraz za zaplanowanie i zrealizowanie kampanii promującej obiekt w regionie.
Obiekt jest już gotowy, trwają ostatnie prace związane z przygotowaniem lokali przez najemców oraz prace porządkowe wokół terenu. Mieszkańcy Oławy już 5 września będą mogli zrobić pierwsze zakupy w Parku Handlowym My Box w przy ulicy Ks. Kutrowskiego 50. Od godziny 15.00 rozpocznie się uroczystość otwarcia a wraz z nią liczne atrakcje i promocje w nowo otwartych sklepach. Na klientów będzie czekać wiele niespodzianek w tym dwa koncerty z hitami lat 90-tych oraz największymi włoskimi przebojami, konkursy z nagrodami i miasteczko z animacjami dla dzieci. W obiekcie znajdą się sklepy znanych i cenionych marek z branży odzieżowej, obuwniczej, sportowej i elektronicznej RTV/AGD, wśród nich Deichmann, Euro RTV AGD, Martes Sport czy KIK.
Kampania reklamowa mająca na celu pozyskanie najemców na ostatnie wolne powierzchnie w FamillyPoint w Głogowie trwać będzie przez miesiąc - od 5 listopada do 5 grudnia br. Media plan obejmuje publikacje ogłoszeń na najważniejszych lokalnych portalach internetowych oraz reklamy w lokalnej prasie. Informować też będziemy o zaawansowaniu procesu komercjalizacji FamilyPoint Głogów i prowadzonych zgodnie z harmonogramem pracach na budowie. Otwarcie obiektu przewidziano na luty 2013 roku.
Uprawomocniło się pozwolenie na budowę nowego zakładu produkcyjnego Biazet S.A. Tym samym rozpoczyna się ważny etap w przygotowaniu obszaru pod realizację Parku Handlowego Kwadrat w Białymstoku. Galeria handlowa z hipermarketem spożywczym Tesco Extra połączona z parkiem handlowym, w tym marketem budowlanym Dom i Ogród OBI będzie pierwszym na taką skalę obiektem w województwie podlaskim. Dla inwestora PH KWADRAT prowadzić będziemy media relations. Ukazały się właśnie pierwsze publikacje w mediach na ten temat:
www.thecity.com.pl/Obiekty-handlowe/Wiadomosci/Inwestor-Parku-Handlowego-Kwadrat-rozpoczyna-przygotowanie-terenu-pod-budowe-obiektu
Do naszych Klientów dołączyło centrum dobrych cen – Korczowa Dolina. Centrum Handlu usytuowane jest w pobliżu polsko-ukraińskiego przejścia granicznego Korczowa/Krakowiec. Podpisana na początku miesiąca umowa z nowym inwestorem przez realizację po stronie polskiej i ukraińskiej pierwszej kampanii promocyjnej materializuje się. Kampania Karnawał Cen opiera się na publikacji ogłoszeń w regionalnej prasie, emisji spotów reklamowych w stacjach radiowych i dystrybucji ulotek promocyjnych. Kolejne w następnych miesiącach. Agencja nasza odpowiada również za komunikację i PR.